Klantenservice
Directe klantenservice
E-mail:
Binnen 24 uur op werkdagen.
Veelgestelde klantvragen
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Als je verjaardag, bruiloft of een ander evenement niet meer doorgaat, bieden we je de mogelijkheid om je bestelling op tijd te annuleren. Hiervoor hebben we alleen een e-mail van je nodig met je ordernummer uit de orderbevestiging. Stuur je annulering via e-mail naar service@jeeigentaart.nl vóór je gewenste leverdatum.
We annuleren je bestelling alleen vóór de productiedag. De productiedag wordt berekend op basis van je gekozen verzendmethode en heeft geen betrekking op je aankoopdatum.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?
Binnen enkele minuten na je bestelling ontvang je een orderbevestiging via e-mail. Als je de bevestiging niet in je inbox kunt vinden, controleer dan je spammap.
Als je geen orderbevestiging hebt ontvangen, log dan in op je klantaccount (dit werkt ook als je je nog niet had geregistreerd op het moment van bestellen) en controleer de status van je bestelling. Geef hetzelfde e-mailadres op als dat je bij de bestelling hebt gebruikt. Als er geen bestelling wordt weergegeven of als deze een onverwachte status heeft, neem dan contact op met onze klantenservice via service@jeeigentaart.nl.
Hoe kan ik zien of mijn bestelling is verwerkt?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging via e-mail. Hierin staan alle details van je bestelling. Controleer al deze gegevens, zoals afleveradres, leveringsdatum, etc. Als je een fout ontdekt, neem dan direct contact op met onze klantenservice zodat we het kunnen corrigeren.
Ik kan mijn foto's niet uploaden. Wat kan ik doen?
Sommige stappen in het fotobewerkingsprogramma kunnen een paar seconden duren. Wacht dus even voordat je het programma annuleert. Als het uploaden na enkele pogingen nog steeds niet werkt, bestel dan de taart zonder foto. Na het bestellen ontvang je een bevestiging per e-mail. Stuur daarna ons de foto die je op de taart wilt, wat je eventueel nog qua tekst erop wilt hebben en je bestelnummer naar service@jeeigentaart.nl
Let op!
Bestel je voor een bestelling voor de volgende dag? Dan kan het zijn dat we het niet meer kunnen veranderen. Bestel dus altijd een tijd van tevoren om zeker te zijn dat jouw foto op de taart gedrukt wordt.